klik buiten het venster om de bestekservice af te sluiten
X
Terug naar Nieuws

THEMA REDAKTIE

Wédéflex: The proof is in the experience



ESTABLISHED

Het thema van deze REDAKTIE “The Proof is in the Experience” is Established…

Het bewijs ligt in de ervaring, dat is de vertaling van de nieuwe marketingcampagne van Wédéflex in 2017 en 2018.

Een ervaring van inmiddels 40 jaar, want op 1 mei 2018 hopen we ons 40-jarig jubileum te vieren! Dat betekent 40 jaar volledige focus op het leveren van kwaliteitsproducten en samen met onze Wédéflex Established Dealers staan voor de kwaliteit en duurzaamheid van het gerealiseerde dakbedekkingssysteem.

Een kwaliteit die we kunnen bewijzen! We hechten dan ook veel belang aan de onafhankelijke bewijzen van de kwaliteit van onze producten en diensten. Een blik op de geschiedenis van Wédéflex geeft een fraai overzicht van uiteenlopende certificaten, verklaringen en overige getuigschriften. Dit wordt gevisualiseerd in onze “Wédéflex Tijdlijn”.

In deze REDAKTIE schenken we nogmaals aandacht aan de geschiedenis van Wédéflex. We beschrijven het derde decennium met daarin “Established” als thema. Leest u in de tijdlijn waar de term “Established” voor staat en waarom het, in de communicatie van Wédéflex, vanaf 2004 een centraal thema is.